miercuri, 31 decembrie 2014

Cu bine, 2014! Bine te-am gasit, 2015!

In fiecare an, de Revelion, privim cu nostalgie spre anul ce tocmai s-a terminat si se pregateste sa plece, punandu-ne dorinte si facandu-ne planuri pentru noul an. Poate sunt aceleasi dorinte pe care le-am pus si in urma cu un an, poate sunt aceleasi promisiuni pe care stim ca le vom incalca a doua zi sau poate sunt planuri noi, mai mult decat realizabile. Oricum ar fi, in acel moment credem cu adevarat in noi si in faptul ca vom bifa toate lucrurile pe care le scriem in carnetelul mintii noastre in acele clipe.

In momentul de fata pot spune ca imi iau la revedere de la anul 2014 ca de la un prieten drag. In mare a fost un an interesant, alaturi de care am pasit cu bune si cu rele, alaturi de familie si prieteni. Am reusit sa fac multe din lucrurile pe care mi le-am propus, dar au si ramas destule, perfecte pentru a le rescrie in carnetel pentru anul urmator.

In august 2014 s-a implinit un an de cand am inceput sa scriu pe blog, iar acum, privind postarile publicate in aceasta perioada pot spune ca am avut ocazia sa citesc romane ce au devenit preferatele mele, dar si sa vad anumite filme sau seriale de care imi amintesc cu drag. Astfel, in 2014 am reusit sa citesc cele patru volume aparute pana in prezent din seria “Cantec de gheata si foc”, serie care a devenit preferata mea inca de la primul volum. Aproape de sfarsitul anului am reusit sa citesc si seria ce a devenit distopia mea preferata, formata din cele doua volume ale Lissei Price, “Starters” si “Enders”, dar am avut ocazia si sa pasesc alaturi de Natalia, eroina seriei “Dincolo de moarte” in misterioasa si in acelasi timp periculoasa Strygorra. Un alt roman care m-a cucerit imediat este “… si la sfarsit a mai ramas cosmarul” de Oliviu Craznic, felul de a scrie al autorului captivandu-ma de la primele pagini. Si nu pot sa nu amintesc de unul dintre romanele mele preferate, “Erebos – Jocul razbunarii” scris de catre Ursula Poznanski, o poveste captivanta in care realul se imbina perfect cu virtualul.

Daca in anul 2014 am reusit sa citesc destul de multe dintre cartile pe care mi le-am dorit, nu am fost la fel de norocoasa in ceea ce priveste filmele si serialele, eu si timpul liber fiind intr-o permanenta joaca de-a soarecele si pisica. Am reusit insa sa vad sezonul 2 din Violetta si sa fiu la zi cu serialul Mica Mireasa, dar si sa revad unul dintre filmele mele preferate, Frozen.

Anul 2014 a fost un an plin, iar la finalul acestuia doresc sa le urez tuturor cititorilor un An Nou fericit in care sa-si indeplineasca toate planurile si toate dorintele si la finalul caruia sa poata sa zambeasca si sa zica faptul ca a fost cel mai bun an al lor.

Cu bine, 2014! Bine te-am gasit, 2015! La Multi Ani!

Un comentariu:

  1. Multumim pentru urari si retrospectiva facuta. Desi am impresia ca a trecut muuuuuuuult mai mult decat un an de cand tot umblu pe blogul tau si citesc ceea ce scrii.

    Mult succes si in acest an si continua tot asa! ^^

    RăspundețiȘtergere