vineri, 2 august 2013

Recenzie film: The Wolverine






Inca de cand eram mica am fost fana benzilor desenate, a serialelor de animatie si a filmelor cu personajele de la Marvel, iar Wolverine a fost mereu personajul meu masculin preferat din seria X-men. Daca mai adaug si interesul meu pentru Japonia si traditia acestei tari rezulta un film pe care nu-l puteam rata.

De aceasta data, actiunea il poarta pe Logan in Japonia, unde, un batran caruia ii salvase viata cu mult timp in urma vrea sa ii multumeasca si sa-l rasplateasca. Si cum se gandeste sa faca acest lucru? Prin   a-l scapa pe Logan de “blestemul” nemuririi, oferindu-se sa preia asupra lui aceasta “povara” a vietii vesnice. Inca bantuit de moartea lui Jean, care ii apare adesea in vise si-l cheama alaturi de ea, eroul nostru trebuie sa faca o alegere, iar de aici pana la a fii prins in mijlocul unor comploturi este doar un pas. Logan urmeaza sa invete ca uneori, pe cine nu lasi sa moara nu te lasa sa traiesti, dar mereu o sa existe persoane pentru care merita sa risti totul.

In acest film avem ocazia sa vedem si latura vulnerabila a lui Wolverine, iar Hugh Jackman reuseste sa isi joace rolul perfect. La fel ca si in celelalte filme in care l-a interpretat pe Logan, reuseste sa transmita gandurile si sentimentele personajului, atat prin replici, cat si prin priviri si gesturi, dovedind inca o data ca reuseste sa-si inteleaga personajul.

Un alt plus al filmului au fost efectele speciale folosite, in unele momente avand impresia ca esti alaturi de Logan in mijlocul actiunii. Scenele de lupta au fost bine regizate si interpretate cu succes de actori, in special de catre Hugh Jackman si Rila Fukushima (Yukio).

Consider ca “Wolverine” este un film pe care fanii eroilor creeati de Marvel nu trebuie sa-l rateze si chiar si cei care nu sunt fani ai seriei X-men ar trebui sa acorde o sansa filmului.


Daca ati vazut filmul, ce impresie v-a lasat? 




7 comentarii:

  1. Mie mi-au placut enorm secventele in care camera parea sa se miste haotic si crea efectul de imagine incetosata, pentru ca aveam senzatia ca vad exact cum vede Logan. Si, normal, mi-au placut scenele cu el shirtless :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Lăsând la o parte defectele sale minore, acesta este cu ușurință cel mai bun film cu supereroi al anului până acum.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu, si mie mi-a placut mai mult decat iron Man 3 spre exemplu, desi sunt multi (sau mai bine zis multe?) care il prefera pe Robert Downey jr.

      Ștergere
  3. desi am fost fana a desenelor animate cu x-man , imi amintesc cu placere de acele momente cand imi faceam temele in timp ce urmaream desenele. Pot spune cu sfiala ca nu am vizionat inca filmul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, erau geniale desenele animate cu supereroi! Pot sa spun ca am crescut cu ele, asa ca e normal sa vreau sa vad toata filmele cu eroi Marvel si sa compar actiunea cu cea din desenele animate!

      Ștergere
    2. deci nu sunt singura :)) ...

      Ștergere
  4. Inca nu l-am vazut fiindca astept sa apara pe DVD.
    Din recenzia ta reiese ca merita vazut deci se afla pe lista mea de asteptare.

    RăspundețiȘtergere