duminică, 13 iulie 2014

Leapsa: Social Media Book Tag

Cu totii avem conturi pe diverse retele de socializare si probabil ca le accesam macar o data pe zi, dar nu stiu cati dintre noi ne-am gandit vreodata sa asociem fiecareia cate o carte. Am preluat aceasta leapsa de la Ghanda si mi s-a parut foarte simpatica, aceasta facandu-ma sa ma gandesc la carti pe care le-am citit cu mult timp in urma si de care aproape am uitat.





Twitter: cea mai scurta carte dintre preferatele tale

Aici cred ca se incadreaza mai multe carti, dar voi alege “Constrangerea”, al saselea volum din seria “Jurnalele lui Stefan”.








Facebook: o carte pe care toata lumea te-a presat sa o citesti

Nu pot spune ca am fost neaparat presata sa o citesc, dar o prietena o tot laudase si am decis sa-i dau o sansa romanului “Nu plange sub clar de luna” de Heather Davis, dar, din pacate, nu am fost prea incantata de acesta. Totusi, al doilea volum, “Uneori, sub clar de luna” mi-a placut mai mult si m-a convins ca seria are totusi potential.






Tumblr: o carte pe care ai citit-o inainte sa fie cool

Cred ca printre ultimele carti pe care le-am citit inainte sa devina (mai mult sau mai putin) un fenomen se numara “Divergent” de Veronica Roth. Atunci cand am citit primele doua volume inca nu aparuse filmul, iar lumea lui Tris inca nu era atat de cunoscuta.






MySpace: O carte despre care nu iti amintesti daca ti-a placut sau nu

Am citit acum foarte mult timp “Endymion Spring” de Matthew Skelton, dar marturisesc ca nu mai stiu nici macar daca mi-a placut sau nu, cu atat mai putin despre ce era vorba in carte. Poate o sa profit de vacanta pentru a-l reciti.







Instagram: o carte care a fost atat de frumoasa incat a trebuit sa-i faci o fotografie

Buuuun, aici sunt putin in ceata pentru ca nu am facut niciodata poze la carti pentru frumusetea lor. Totusi, una dintre copertile care mi-au placut este cea a romanului “Ramai vesnic vrajitoare...” de Carolyn MacCullough







YouTube: o carte care ti-ai dori sa devina film

Cu siguranta “Erebos – Jocul razbunarii” de Ursula Poznanski. Mi-ar placea sa vad pe micile si marile ecrane povestea lui Nick, atat prin ochii lui, cat si prin ochii avatarului sau, Sarius.






Goodreads: o carte pe care o recomanzi tuturor

As vrea sa recomand atat de multe carti, dar, tinand cont de faptul ca in momentul de fata citesc seria “Cantec de gheata si foc” si sunt complet vrajita de Westeros si locuitorii sai, aceasta este seria pe care o recomand tuturor.








Leapsa a fost simpatica si a avut o idee interesanta, iar eu chiar m-am distrat facand aceste asocieri. Oricine doreste poate sa preia aceasta leapsa. 

3 comentarii:

  1. Cine a fost inevitabil și total coruptă de lumea lui Martin? Dap, tu! And this makes me really happy! Mi-au plăcut răspunsurile tale, în special asocierea cu MySpace pentru că acum că mă gândesc, și eu am citit cartea aia, dar nici eu nu reușesc să-mi amintesc despre ce era vorba...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa, momentan am ajuns la "Festinul ciorilor" si Jaimie incepe sa-mi fie din ce in ce mai simpatic :))

      Ștergere
    2. Știu! Am ajuns să-l consider unul dintre personajele mele preferate, deși la început îl uram de moarte! :))

      Ștergere