miercuri, 9 iulie 2014

Recenzie serial: Violetta (Sezonul 2)

Cum primul sezon mi-a placut, am asteptat cu nerabdare aparitia celui de-al doilea. Cu personaje putin mai mature, povesti, intrigi si cantece pline de emotie, cel de-al doilea sezon m-a facut sa vizionez cu placere fiecare episod.

Vacanta s-a terminat, iar Vio (Martina Stoessel) si prietenii ei se intorc la studio pentru a-si urma visele. Cum Tomas s-a intors in Spania, lucrurile par sa mearga bine intre Violetta si Leon (Jorge Blanco), care sunt, in sfarsit, impreuna. Lucrurile se schimba insa atunci cand un nou baiat isi face aparitia la studio, Diego (Diego Dominguez), acesta parand hotarat sa castige inima Violettei. In plus, la motocross, Leon o cunoaste pe Lara (Valeria Baroni), aceasta reusind sa intre cu pasi usori in inima lui Leon. Dar acestea nu sunt singurele schimbari din viata Violettei. De la schimbarea numelui studioului, pana la noua femeie din viata tatalui ei, Esmeralda (Carla Pandofi), viata fetei pare sa fie intr-o continua schimbare. Dar atunci cand U-Mix ii ofera Violettei sansa de a deveni imaginea lor, o sa poata ea sa ramana cu picioarele pe pamant si sa ramana neschimbata?

La fel de plina de secrete ca si in primul sezon, povestea celui de-al doilea sezon m-a facut sa urmaresc cu placere si curiozitate fiecare episod, dar si sa rad cu lacrimi la momentele amuzante care nu au intarziat sa apara. Desi au existat cateva greseli in poveste, precum inregistrarea de pe tableta Esmeraldei, inregistrare de care personajul paruse pur si simplu sa uite si nu a folosit-o atunci cand ar fi avut nevoie, intamplarile au fost simpatice si fiecare episod mi-a oferit cateva clipe de relaxare.

Desi o parte dintre personajele noi mi-au placut, iar pe altele le-am urat de la inceput, acestea au adus ceva nou intregii povesti si au facut-o mai interesanta. Daca pe Diego l-am detestat din primele minute in care a aparut, Lara mi-a fost simpatica si mi s-a parut un personaj interesant. Desi nu cred ca aceasta se potrivea cu Leon, personajul ei nu m-a enervat si cred ca in unele situatii care au aparut intre ea, Leon si Vio aceasta s-a purtat exemplar.

Unul dintre personajele la care nu ma asteptam sa-mi devina atat de simpatic la finalul sezonului a fost Gregorio (Rodrigo Pedreira), acesta reusind sa devina din clovnul narcisist si egocentrist de la inceput, un om matur, capabil sa fie un model pentru elevii sai.

Bineinteles, personajele mele preferate au ramas Naty (Alba Rico) si Leon. La inceputul sezonului am fost dezamagita cand am vazut ca, desi cu ceva mai mult curaj decat in primul sezon, Naty a ramas “catelusul” Ludmillei (Mercedes Lambre), pe parcursul sezonului aceasta si-a revenit (putin) si a incetat sa o mai lase pe Ludmilla sa intervina intre ea si Maxi (Facundo Gambande).

O surpriza placuta a fost si aparitia scurta a surorii Nataliei, Lena (Lucia Gil), aceasta oferindu-i din nou surorii ei doza de curaj de care avea nevoie.

Melodiile au fost la fel de reusite ca si in primul sezon, printre preferatele mele numarandu-se varianta rock a melodiei “Habla si puedes”, “Yo soy asi”, “Si es por amor”, “Cuando mevoy” si “Como Quieres”.

Recomand serialul tuturor celor care vor sa aiba cateva clipe de relaxare, cel de-al doilea sezon, la fel ca si primul, putand fi urmarit alaturi de intreaga familie.