marți, 1 iulie 2014

Leapsa: Happy Bookaholic

Am primit aceasta leapsa de la Ghanda si mi s-a parut interesanta si simpatica, prin urmare, acestea sunt raspunsurile mele:


1. Ce iubesti cel mai mult atunci cand cumperi carti noi?
Fiecare carte nou cumparata imi ofera sansa de a pasi intr-o alta lume, de a cunoaste noi personaje si de a ma pierde in povestea respectiva, toate acestea acompaniate de mirosul placut al cartilor noi, tocmai iesite din tipar.


2. Cat de des iti cumperi carti noi?
In general cumpar de cate ori am ocazia, indiferent daca este vorba de un targ de carte sau de o oferta online “de nerefuzat”.


3. Librarii sau magazine online?
In general  prefer sa comand carti din magazinele online deoarece, pe langa reducerile pe care acestea le ofera, este si mult mai comod, coletul ajungand direct la usa mea. Totusi, nu spun niciodata nu unui targ de carti, unde am ocazia de a ma plimba printre carti, de a le rasfoi si, de ce nu, de a descoperi volume ce nu mi-au atras atentia in mediul online.


4. Ai o librarie preferata?
Cu siguranta libraria mea preferata este Libris.ro, seriozitatea, promotile acestora, dar si transportul gratuit transformandu-ma intr-un client fidel.


5. Faci precomenzi?
Foarte rar, doar atunci cand sunt mai mult decat nerabdatoare sa citesc o anumita carte.


6. Ai o limita lunara cand vine vorba de cumparat carti?
In general nu comand carti lunar, prefer sa cumpar un numar mai mare de carti de la un targ sau sa dau o comanda mai mare de carti intr-o anumita luna, cand gasesc mai multe romane care sa ma atraga. In privinta limitei, de fiecare data imi impun una si de fiecare data o depasesc mai mult sau mai putin pentru ca da, mereu exista acea carte care nu era in plan, dar care reuseste sa ma convinga sa o cumpar.


7. Ai interdictii la cumparat carti?
Nu, daca imi doresc o carte, o cumpar. Desi sunt sigura ca spatiul din casa si-ar dori sa imi impuna anumite interdictii.


8. Cat de lung este wishlist-ul tau?
Sincer, nu stiu exact. E o lista lunga la care am un talent special de a adauga si adauga si adauga noi carti.


9. 3 carti din wishlist pe care vrei sa le cumperi in momentul asta.
Doar trei? Nu pot mai multe? *puppy eyes* Bine …. sa vedem , cred ca voi alege:  “Transfer” de Michael Haulica, “Ultimul Avanpost” de Lavinia Calina si “Enders” de Lissa Price.


10. Cine doresti sa mai faca acest tag?
Voi nominaliza blog-urile Reader’s Republic si Walking on Letters, dar orice cititor care doreste poate sa preia leapsa. De asemenea, sunt curioasa de raspunsurile voastre la aceste intrebari, prin urmare va invit sa lasati in comentarii link catre postarea voastra.

3 comentarii:

  1. You are back! Și ai început chiar cu leapșa de la eu, mersi! Și vacanță plăcută!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In sfarsit am reusit sa gasesc timpul necesar de a scrie cateva articole ^^ Multumesc pentru leapsa, mi-a placut, iar intrebarile au fost interesante. Urmeaza sa mai postez in zilele urmatoare cateva articole, printre care si recenzia de la "Transcendence" (dupa 100 de ani de cand am vazut filmul :)) )

      Ștergere
  2. Multumim frumos pentru leapsa! Ne-ai facut o surpriza placuta. O sa o completam si noi zilele acestea :)

    RăspundețiȘtergere