luni, 28 iulie 2014

Leapsa: Summer in a bag of books

Am primit aceasta leapsa de la blog-urile Walking on letters si Jurnalul unei cititoare, iar ideea de a descrie vara prin intermediul cartilor mi s-a parut foarte simpatica.

Leapsa are cateva reguli:
  • selectati in tag carti citite recent (1-2 ani)
  •  incorporati in postare imaginea tag-ului
  • dati tag-ul mai departe




1. Drumul catre mare – o carte pe care ai asteptat de mult sa o citesti
Cu siguranta “Urzeala tronurilor” de George R. R. Martin. Am intreaga serie in casa de pe la inceputul anului, dar, avand foarte multe proiecte la facultate si fiind sigura ca daca ma apuc de citit aceasta serie, nu ma voi opri pana nu termin toate cele cinci volume, am preferat sa astept sa vina vara, pentru a putea citi linistita in vacanta.

2. Rasarit de soare – cartea la a carei lectura abia asteptai sa te intorci dupa ce te trezeai dimineata
Imi amintesc ca atunci cand am citit “Erebos – Jocul razbunarii” asteptam cu nerabdare sa ma intorc la citit pentru a vedea cum se termina povestea lui Nick. Ursula Poznanski a dovedit mult talent, reusind sa prezinte intamplarile intr-un mod care sa ma faca sa vreau sa ma intorc la lectura la fel de mult pe cat doreau adolescentii din carte sa se intoarca in lumea lui Erebos.

3. Apus de soare – o carte pe care ai stat sa o citesti noaptea
Au fost multe carti care m-au facut sa citesc pana la ore tarzii din noapte, vrand mai intai sa termin pagina, dupa care sa termin capitolul, ajungand in cele din urma sa termin intreg romanul, dar primul care imi vine in minte este primul volum din seria “Dexter” de Jeff Lindsay. Provocandu-ma sa privesc lucrurile prin ochii unui criminal ironic, romanul a fost o lectura interesanta, plina de suspans si actiune. M-am intristat cand am vazut ca la noi nu au aparut si celelalte romane, dar am observat ca la editura Paladin a reaparut de curand primul volum si sper ca vor aparea si celelalte carti din serie.

4. Perla din scoica – o carte de la care nu aveai mari asteptari, dar pe care ai considerat-o exceptionala dupa ce ai terminat-o
Romanul “Hotul de carti” de Markus Zusak a fost interesant, complex si s-a dovedit a fi mult mai mult decat povestea trista a unei fetite. Cartea a fost emotionanta si scrisa cu talent si a devenit rapid una dintre cartile mele preferate.

5. Arsura de soare – o carte care te-a enervat rau, cu care ai avut o experienta neplacuta
Nu stiu daca de vina au fost asteptarile mele poate prea mari, dar romanul “Aquamarine” de Alice Hoffman s-a dovedit o dezamagire pentru mine. Povestea, desi avea potential, a fost prezentata intr-un mod atat de pueril si de plictisitor incat, probabil, daca era mai lunga, renuntam la ea. Personajele au fost enervante si fara personalitate, fiind pur si simplu nerealistice si false. Desi cartea a fost o dezamagire, filmul s-a dovedit mai bun, fiind perfect de vizionat atunci cand vrei sa te relaxezi cateva ore.

6. Valurile marii – o carte care a fost multa vreme pe val si care ti-a placut si tie
Nu stiu daca romanul a fost chiar atat de mult timp pe val, dar, datorita filmului bazat pe acesta, a fost promovat destul de mult in ultima vreme. Ma refer desigur la romanul “Divergent” de Veronica Roth, o distopie interesanta care mi-a placut in mod deosebit, in special datorita ideii prezentate si a impartirii in factiuni.

7. Canicula – o carte care ti-a dat batai de cap, pe care ai citit-o greu
Cred ca una dintre cartile care m-au stresat in timpul lecturii a fost “Jurnalul unui adolescent timid” de Stephen Chbosky. Povestea mi s-a parut plictisitoare, iar Charlie a fost din punctul meu de vedere unul dintre cele mai enervante si stupide personaje.

8. Briza marii – o carte simpla, pe care o consideri lectura ideala pentru vacanta
“Hollywoodul este ca un liceu de fite” de Zoey Dean este o lectura usoara, relaxanta, perfecta de citit atunci cand esti la plaja, ascultand valurile marii.

9. Bronz – o carte care a lasat o amprenta asupra ta
Una dintre cartile pe care le-am citit acum ceva timp si care a reusit sa-si faca loc in inima mea si sa ramana acolo este “Din Bagdad, cu dragoste” de Lt.-Col. Jay Kopelman si Melinda Roth. Cartea prezinta povestea emotionanta a catelusei Lava, salvata din Irak de un soldat, aceasta aratand loialitatea patrupedului si legatura puternica care poate aparea intre doua suflete, in ciuda imprejurarilor negre care ii aduc pe cei doi impreuna.

10. Vacanta de vara – o carte care ti-a placut mult, dar apoi ai regretat ca ai terminat-o asa repede
Dan Brown este unul dintre autorii mei preferati, iar romanul acestuia, “Fortareata digitala”, este cu siguranta una dintre cartile mele preferate. Plin de actiune si suspans, cartea te face sa o citesti pe nerasuflate si sa nu vrei sa o lasi din mana pentru ca mai apoi, cand ai ajuns la ultima pagina, sa iti para rau ca s-a terminat.


Leapsa poate fi preluata de oricine doreste, dar voi nominaliza blog-urile Reader's Republic si In Love With Books ^^

Un comentariu:

  1. Am făcut și eu leapșa, mersi de tagg!
    http://in-love-with-books002.blogspot.ro/2014/07/finnaly-back-in-business.html
    Te tuc!

    RăspundețiȘtergere