luni, 16 septembrie 2013

Back to school

A venit toamna si ca in fiecare an, o data cu ea soseste si inceputul unui nou an scolar. Primii care parasesc vacanta sunt elevii, care astazi se intorc la scoala, chemati de sunetul soneriei ce a inlocuit in timp clinchetul clopotelului. Unii dintre ei pasesc poate pentru prima data in scoala sau liceu, asteptand sa se bucure de primul an ca boboci, curiosi sa isi cunoasca colegii, profesorii, invatatorii, dirigul sau diriga.

Personal, imi amintesc si acum momentele in care am pasit prima data in scoala in clasa I, imi amintesc de scoala generala si mai ales, de cei mai dragi ani, cei de liceu. Uneori, nu imi dadeam seama de frumusetea acestor ani, imi doream sa cresc mai repede, sa ajung la facultate, iar acum, studenta in anul doi, ma gandesc cu nostalgie la anii de liceu. Este ironic cum atunci cand suntem mici ne dorim sa crestem mari, iar atunci cand crestem mari ni se face dor de copilarie. Probabil este specific firii umane sa nu fie niciodata multumita de prezent.

Doresc sa le urez tuturor elevilor un an scolar bun, plin de succese, in care sa invete, dar sa nu uite sa se si distreze. Deasemenea, vreau sa le dau o veste, sper eu, buna. Incepand de azi, pe blog vor aparea si probleme de informatica rezolvate si explicate in detaliu, atat la nivel de facultate, cat si de liceu. In cazul in care aveti probleme a caror rezolvare va doriti sa apara pe blog, va invit sa trimiteti cerinta pe adresa goldypedia@yahoo.com si in functie de timpul liber, voi publica rezolvarea.

Pentru cei care ati pasit azi in clase, cum a fost prima zi din acest an scolar? Dar cei care au terminat deja scoala, cum vi s-au parut acesti ani? ^^

3 comentarii:

  1. Teoretic azi as fi inceput clasa a doispea , nu prea stiu ce sentimente m-ar trece si asta pentru ca eu am un alt regim :)) unul de mers la doctori si de facut diverse analize, asa s-a nimerit, dar voi afla impresiile colegilor mei . Abia maine dimineata , mi-e atat de dor de ei si ma bucur sa-i revad pe fiecare in parte

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am trecut astazi pe la liceu desi am terminat (si mai am doua saptamani de vacanta, ha!) si a fost putin ciudat... am fost pe de-o parte nostalgica, pentru ca am revazut cativa profi si colegi, si pe de alta parte fericita, pentru ca desi au fost 4 ani frumosi, abia astept sa vad ce urmeaza! :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu stiu voua de ce va este dor de anii de scoala. Recunosc ca era smecher sa te iei cu anumiti profesori la harta si eventual sa faci stricaciuni prin clasa, doar asa ca esti mai afurisit, insa in rest nu imi lipseste nimic. Dar absolut nimic si cumva sunt fericita ca s-a terminat si cu acest capitol din viata mea.

    RăspundețiȘtergere