luni, 2 septembrie 2013

Castigatorii concursului de deschidere


Pentru inceput, vreau sa multumesc tuturor celor care au participat la concurs. Mi-a facut placere sa citesc comentariile voastre si sper ca o sa urmariti blog-ul in continuare si o sa participati si la concursurile viitoare.


Castigatorii concursului de deschidere sunt:

Pachetul 1 (“Creatura” de Nely Cab si un lac de unghii Nailwear Pro+ Mandarin Magic de la Avon): Ghanda

Pachetul 2 (“Tunele 4 – Mai aproape” de Roderick Gordon, Brian Williams si un lac de unghii Nailwear Pro+ Plum Seduction de la Avon): krisszu95shinnygirl

Pachetul 3 (“Cand esti vrajitoare…” de Carolyn MacCullough si un lac de unghii Nailwear Pro+ Chilling Teal de la Avon): DucaBlue


Felicitari castigatorilor!  Astept sa imi trimiteti pe adresa de e-mail goldypedia@yahoo.com datele voastre de contact (nume, prenume, adresa de livrare a premiului, cod postal, numar de telefon) pana la data de 10 septembrie 2013. Datele trebuiesc trimise de pe adresa de e-mail cu care v-ati inscris la concurs!


Observatie:  Daca pana la data de 10 septembrie inclusiv nu primesc datele de livrare, castigatorul respectiv este eliminat, iar premiul o sa fie acordat urmatorului concurent din lista.

Premiile vor fi expediate catre castigatori pana la sfarsitul lunii septembrie.


3 comentarii:

  1. Super multumesc foarte mult, voi trimite astazi datele de contact

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru premiu. Este grozav deoarece este una dintre cartile pe care mi le doream.

    Doar de am trimis e-mailul si sper ca l-ai primit. Felicitari inca odata pentru blog si abia astept sa vad ce surprize ne mai asteapta ^^

    RăspundețiȘtergere
  3. Yay! Abia astept sa citesc romanul si sa-mi fac unghiutele :X. Tocmai ti-am trimis datele mele... Multumesc pentru concurs si pentru premiu!

    RăspundețiȘtergere